sâmbătă, 13 februarie 2010

Unde erai?

Murea adevarul incet si ingropa cu el urmele ultimului vis cladit in doi.Unde erai atunci? Se risipeau cuvintele si incetasem sa le adun,tot ce pana acum rasarea incepuse sa apuna. Si nu erai. Tacerea astepta sa fie rupta dar am uitat ca ne asteapta. Pierduti in timp am facut amintirile praf si am lasat vantul sa se joace cu ele. Erai transparent si deveneai ireal. Unde erai? Progresam si uitam sa fim fericiti. Ne separau toate usile trantite. Acum aveau toti acces la ce inseamna "noi"si ne-am prefacut in "eu" si "tu". Incercam sa-mi echilibrez gesturile dar intelegeai totul defect. Si nu veneai. Unde erai? Incetasei sa ma imbeti cu viata. Mi-am aprins tigara si am tras cortina. Am asteptat furtuna sa spele tot ce am gresit, tot ce a durut. Dar nu a mai plouat. Am ingropat secrete si te-am cautat din nou fara sa te gasesc. Privirile erau prafuite,luminile erau stinse. M-am privit in oglinda si nu mai erai in spatele meu,eram doar eu. Unde erai?

4 comentarii:

  1. in fond cine pe cine nu mai vroia ? cine nu era? el sau tu ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Soarta nu i-a mai ajutat pe nici unul sa fie unul langa altul, ea i-a impins in bratele despratirii, desi se iubeau... mai mult decat un infinit ..si ..ce poate fi mai mult decat un infinit decat 2 infinite ....Totusi ..este trist pe lume

    RăspundețiȘtergere
  3. Iarta-i visarea sii trezeste-l

    RăspundețiȘtergere
  4. lasa-l sa doarma linistit

    RăspundețiȘtergere