marți, 9 februarie 2010

tu..heroina mea


Ai asupra mea aceleasi efecte ca heroina..ametesc,respir incet, gandesc confuz,nu simt durerea.Esti euforia care-mi alunga teama si proasta dispozitie.Imi alimentezi episoadele de "flash", de placere ce imi invadeaza tot corpul atunci cand esti langa mine.Am nevoie de 0,5-3 ore petrecute cu tine pe zi pentru a evita sevrajul. Dar inca nu ma lasi sa intru in sevraj...si vii mereu, vanzator de iluzii,si-mi injectez prin tine tabloul nepasarii,imi adun visele si le pun la presat in carti vechi si uit de ele.Iar cand nu vii,simt sub genunchi podeaua uda, si-mi simt ochii prea grei si incerc din lacrimi sa cladesc zambete. E gol,e gri si e apasator.Si se inchid toate usile si dispare ziua inainte sa alunge singuratatea.Lipsesc toti dar nu ii mai caut. Incetez sa ma hranesc cu tine prin ei.E frig, e vant si nici luna nu este. E noapte si e multa liniste, o liniste ce nu se sperie cand tip.O liniste ucigatoare prin care rasufla singuratatea. E singura si ea...iar tu,heroina mea,adormi cu mine.

6 comentarii:

  1. "Heroina se vinde, la doză, cu preţuri cuprinse între 30 şi o mie de lei, în funcţie de mărimea dozei, de cantitatea de amestec, de compoziţia acesteia." Sa ne gandim ca ai fi un consumator incepator deci o doza aproximativ 50 lei*3 (doze pe zi)=150 lei*365=54750 lei echivalentul in bani a fericirii pentru un an...stii ca poti sa muncesti si sa faci banii iar fericirea e garantata...dar pe el nu poti sa il cumperi....deci heroina ar putea fi partea usoara...

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm FERICITa "heroina" asta a ta..

    RăspundețiȘtergere
  3. ca bine zici anonimule,fericit "heroinul"acesta care adoarme cu Ema :D

    RăspundețiȘtergere
  4. dar tu heroina cui esti?

    RăspundețiȘtergere
  5. Vrei sa ne-o dai pentru revista? Publicam in cadrul Universitatii

    RăspundețiȘtergere
  6. Poti sa ma suni sa discutam
    0729842766

    RăspundețiȘtergere