marți, 23 februarie 2010

Ganduri de ramas bun

Mi-e teama de intamplari, ne-am cunoscut dintr-o-ntamplare si tot dintr-o-ntamplare ne spunem "Ramas bun".Cine paraseste primul jocul? Cine si-a ascuns zambetele si ce a castigat? Cine s-a desprins fara sa creada ca-si va dori sa se intoarca? Cine a renuntat sa puna pe foc stropi de flori? Cine a facut cerul sa para atat de inalt,de neatins? E toata lumea intre noi si nimic nu trece,nimeni nu tace.Avem inca zapada pe umeri si apasa greu, nu ne lasa sa simtim primavara.S-au descaltat anii si au fugit,ne-au lasat in urma,ne-au aruncat in infinitul lui "mi-e dor".Si mi-am jurat ca voi spune "adio" dar am uitat sa-mi jur ca voi putea uita.Nu-nteleg si nici nu pot citi ce nu mai suntem.Astazi ne privim ca pe niste ghicitori si tot incercam raspunsuri dar nu le gasim, ramanem cu fruntile-n pamant si nu suntem in stare nici sa ne facem reprosuri.Si este exact cum mi-ai spus ca va fi, viata curge usor spre mine, fara dragoste, fara a fi o eroina sub cerurile tale, fara gloria de a spune "Zbor libera!"

5 comentarii:

  1. Da, mi-e dor de el, mi-e dor de stangacia lui si de tot ce insemnam eu atunci cand eram cu el. Dar asta nu inseamna si ca il vreau inapoi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine s-a desprins fara sa creada ca-si va dori sa se intoarca?
    Tu

    Cine a renuntat sa puna pe foc stropi de flori?
    Tu

    Cine a facut cerul sa para atat de inalt,de neatins?
    Amandoi

    RăspundețiȘtergere
  3. FATA MEA SPUI NISTE LUCRURI FOARTE FRUMOASE. TE-AI GANDIT VREODATA SA SCRII O CARTE?

    RăspundețiȘtergere
  4. wow! esti sigura ca merita el tot ce ai scris mai sus? noi credem ca NU

    RăspundețiȘtergere