duminică, 21 februarie 2010

Scorpia si vanzatoarea de iluzii

Mi s-a reprosat de curand cum ca as fi scorpie si vanzatoare de iluzii,fiecare "calitate" fiind exprimata de doi indivizi care au apartinut trecutului meu. Iar acum stau si ma intreb: gresesc ca imi doresc ceva mai bun? Am inteles ca nu exista Fat-Frumos, nici macar nu il astept dar stiu sigur ca exista barbati care sunt in stare sa-ti deschida portiera, barbati care sunt in stare sa te faca sa razi atunci cand ai o zi proasta si care sunt in stare ca intr-un week-end sa-ti faca diminetile frumoase cu o cafea si o floare. Exista si mi s-a demonstrat.Asa ca, dragii mei,atat timp cat nu ati fost in stare sa ma pastrati, incetati sa ma criticati!Iluziile nu le-am vandut eu, le-ati cumparat singuri!Iar scorpie si egoista sunt pentru ca ma iubesc si vreau sa traiesc asa cum imi place, sa ma indragostesc de viata si sa iau de la ea tot ce e mai bun si mai frumos.

7 comentarii:

  1. hmm vinzi iluzii, MINTI frumos si ce e si mai al draq nici nu recunosti

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti incurabila. Oricum celebra replica "Ce faci Dane,te-ai dat de partea scorpiei??:)))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu crezi ca e cam invechita ideea cu portiera? eu una m-as simti jignita sa-mi deschida el mereu. am si eu doua maini si doua picioare la fel ca el asa ca pot sa-mi deschid si singura

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonimule u esti unul dintre indivizi? Vrei sa-ti las id-ul meu? Esti foarte poetic daca i-ai spus "vanzatoare de iluzii" =)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cuvinte scrise la nervi?

    RăspundețiȘtergere
  6. taioasa Miss Ema asta, si-a luat lumea-n cap

    RăspundețiȘtergere
  7. asa te vreau, musca din ei!!!

    RăspundețiȘtergere