luni, 8 februarie 2010

Pacatele unei Scoli de Vara

18 ani...inceput timid, stare de tremur, munte de zahar amestecat cu otrava, lacrimi mici, nepasare oarba, fum si scrum, tipete, caldura muta, mangaiere rece, clocot, gheata, sfarsim spre infinit tot impreuna, disparem dar lasam urme, rani inca deschise, povesti neterminate..23 de ani
Mijlocul verii, iulie, cuptor de sperante amestecate cu drog, penitenciare si sex comercial. Asa incep "Pacatele unei Scoli de Vara". Aici il vad si este exact cum mi l-am inchipuit, este pur si simplu EL, atat de simplu dar special. Fiecare gest sau cuvant al lui ma face sa ma simt ca intr-un vis pe care in sfarsit mi l-am implinit. Si-mi strig, " Nu, nu pentru ca nu-mi place sa mi se faca dor" dar as putea striga orice, deja se intampla. Deci tac, doar tac, e zgomot si e multa lumina. Trag in piept aer amestecat cu tot ce inseamna pentru el FANTASTIC. Invat sa respir fantezii. Si se deruleaza un film vechi in care regizoarea sunt eu. Iar scena preferata este seara aceea cu vinul, mirosul, prosoapele albe, drumul spre nicaieri, parul meu ud si privire lui calda, seara aceea care a sfarsit in mangaierea unei dimineti pe care nu o asteptam. A fost pentru prima data cand imi doream ca dimineata sa intarzie iar bratul lui sa ramana intins peste umarul meu gol..dar soarele ne-a inundat atunci din nou si din nou luminand cu flacari vii Pacatele unei Scoli de Vara.

6 comentarii:

  1. Selectia! Uite si tu ce oameni am selectat sa participe la scoala de vara... doamne fereste!

    RăspundețiȘtergere
  2. dar poate ca nu este vorba de acea scoala de vara :)

    RăspundețiȘtergere
  3. spune repede la cate scoli de vara ai fost ca moare lumea de curiozitate

    RăspundețiȘtergere
  4. prietene este problema ei la cate scoli de vara a fost,daca erai inteligent te prindeai din context si nu mai mureai de curiozitate

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonimilor nu va mai certati si mai bine apreciati ce frumos a descris totul.Gasiti acolo multe subintelesuri daca sunteti baieti destepti

    RăspundețiȘtergere
  6. spune repede cine e "pacatosul":D
    sau hai sa recunostem - NOROCOSUL

    RăspundețiȘtergere