joi, 27 ianuarie 2011

Barbatii, copiii si alte "nimicuri".

Am ramas stupefiata dupa ce am asistat la o prezentare despre ce costuri implica venirea pe lume a unui copil. S-a discutat strict financiar,iar la final s-a concluzionat ca perioada din timpul sarcinii plus nasterea intr-un spital de stat se ridica undeva la costurile unei Dacii Logan. Comparatia nu mi s-a parut una tocmai fericita dar ceea ce m-a stupefiat a fost intrebarea unuia dintre barbati la incheierea prezentarii facute de viitoarea mamica si anume " Daca tot costa atat de mult nu te-ai gandit sa-l cumperi? nu era mai simplu?"M-a deranjat de asemenea si faptul ca niciuna dintre femeile prezente in sala nu a reactionat la intrebarea aceasta stupida si de asemenea raspunsul slab al viitoarei mamici : " Nu ar fi fost al meu". Am ramas cu un gust amar dupa aceasta experienta deoarece credeam sau imi placea sa cred ca pe barbati ii sensibilizeaza venirea pe lume a unui copil, ca se gandesc la trairile prietenelor, sotiilor sau chiar la trairile mamelor lor. Se pare ca m-am inselat insa,copiii ca si masinile sunt in ochii barbatilor niste nimicuri mai scumpe sau mai ieftine..

4 comentarii:

  1. feminista lu' mama, ce a sarit ea repede ca arsa :)bv,bv, asa,critica-i, barbatii astia...

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceia care isi permit sa puna astfel de intrebari chiar sunt niste nimicuri

    RăspundețiȘtergere
  3. Este putin nedrept sa generalizezi,nu crezi?

    RăspundețiȘtergere
  4. Este nedrept, intr-adevar,nu este general valabil ce am scris, am analizat un caz particular,sunt convinsa ca exista si tatici sau viitori tatici care n-ar fi in stare sa le puna un pret copiilor lor.

    RăspundețiȘtergere