luni, 5 iulie 2010

M-ai intrebat cine e el..

Este cel care lasa fericire sa cada seara obosita in mainile mele. Este cel care aseaza ceaiul usor langa pat si risipeste oboseala sub clipirea genelor lungi.Este cel care m-a asezat langa soldateii lui de plumb.El opreste timpul uneori si orele curg mai departe fara noi,visam in mijlocul verii si ne-agatam razand de zgomotul ploii.Am rupt cheia si am plecat iar in drumul meu spre nicaieri m-am impiedicat de el. Acum am risipit regretele si ma grabesc sa traiesc. Timpul cade mut si gasesc in umbra lui doar culori. Spune prostii si ma cearta iar cand ma supar ma saruta mai apasat si nu mai respir..

9 comentarii:

  1. si tot nu sunt convins ca merita sa se bucure de tot ce insemni tu

    RăspundețiȘtergere
  2. draga anonimule suntem convinsi ca vei trai mult timp cu niste frustrari dar incerca macar sa te obisnuiesti cu ideea

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumooooos ai scris :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eheee norocos baiatul cu un asa "soldatel" nou :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba si daca stiam ca soldateii sunt cheia imi faceam si eu o armata

    RăspundețiȘtergere
  6. hai sa nu exageram , nu poate sa fie chiar asa...da-l in ma-sa

    RăspundețiȘtergere
  7. incercati sa fiti civilizati....

    RăspundețiȘtergere
  8. Andreea vezi tu.."civilizatie" este un termen greu de inteles pentru unele persoane si ca sa-i raspund si individului ii spun, da, este chiar asa!

    RăspundețiȘtergere
  9. si totusi....cine e EL?

    RăspundețiȘtergere