marți, 9 martie 2010

Mihai..mi hai...adica me high

Noapte alba, pentru a mia oara imi strigi ca te-am prefacut intr-un stangaci! Si-mi multumesti ca te-am salvat de la tot ce insemnai sau nu pana acum. Imi ingrop teama in bratele tale, faci sa dispara zambetele amare, lasi soarele sa ma zgarie lin,am devenit din cersetori imparati. Nu mai cersim nimic, doar oferim, ne oferim razboaie in doi si ne luptam de-aproape printre lacrimi, suntem doar noi,innotam prin viata iar cei care ieri, pe termen scurt ne-au furat amintiri, acum isi platesc furtul fatal cu furtul celor mai adanci placeri.Sufletele din lut nu se mai sperie de ploaie, doar rezista si nu mai e noroi, nu mai sunt intrebari, doar raspunsuri. Te simt prin adevar, stiu ca vii mereu, zidul meu fara fereastra..Nu te desprinzi de flacara rasului meu si nici nu te topesti.Iti trantesti tampla langa obrazul meu si vorbesti incet. Respiram aceeasi liniste.

20 de comentarii:

  1. Mihai? Mihai si mai cum?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihai si ultima litera din alfabet?????????

    RăspundețiȘtergere
  3. si chiar esti atat de "high" cand esti cu acest Mihai?

    RăspundețiȘtergere
  4. ar trebui sa fie foarte mandru baiatul

    RăspundețiȘtergere
  5. Este foarte mandru baiatul ,puteti sa stati linistiti, chiar nu va stresati, va rog!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai sa fii mandru, ca ai de ce! Ai de cine! Ai grija de ea, de zambetul acela cu gropite si de privirea calda..

    RăspundețiȘtergere
  7. the winner takes it all..:(

    RăspundețiȘtergere
  8. Domnule M pari foarte sigur pe dumitale....sunt chiar curioasa...."M" si mai cum?.....

    RăspundețiȘtergere
  9. cei care ieri pe termen scurt v-au furat amintiri acum sufera enorm si chiar isi platesc furtul fatal cu furtul celor mai adanci placeri

    RăspundețiȘtergere
  10. Emma scrie foarte bine...dar s-ar putea ca acel I sa fie si mai special....si mai real...:)

    RăspundețiȘtergere
  11. mi..mi..minti. ca nu il cheama mihai pe baiatul din descriere

    RăspundețiȘtergere
  12. pe octav il mai cheama si mihai?:)

    RăspundețiȘtergere
  13. nu cunosc niciun baiat care se numeste Octav

    RăspundețiȘtergere
  14. si marmota invelea ciocolata in staniol...cum draq sa nu cunosti niciun octav?

    RăspundețiȘtergere
  15. daca nu exista acest Mihai pun pariu ca dupa articolul acesta isi doreste sa existe:)))

    RăspundețiȘtergere
  16. Si Sfantul Petru s-a lepadat de Hristos, asa ca ... vad ca si tu poti spune ca nu ai cunsocut nici un Octav vreodata

    RăspundețiȘtergere
  17. chiar nu am cunoscut niciun Octav in schimb am cunoscut un Ovi care va ramane intotdeauna special :)

    RăspundețiȘtergere